BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 22 November 2011

myBFF da jadi MAMA


new born baby girl... syukur

22 November 2011 ~
akhirnya sahabat dunia Akhiratku selamat bersalin
babygurl,, aku sukaa.. aku da jd ibu..
Alhamdulillah mama huda pun bersalin normal
nama? belum lagi..
xkisahla nama apa, asalkan baby
mama huda n papa anif niy SIHAT...

aku tak sangka, baru malam kelmarin
aku mimpi huda bersalin babygurl
terlintas di hati nak call tya khabar
rupanya time aku call, BFF aku ni tgah sakit

Ya Allah,..
appYYY bukan kepalang aku
sempat aku bgtau yg aku mimpi
dia bersalin ank perempuan
sempat huda gelak walaupun tgh sakit
sbb sempat dia tya aku
mimpi dia bersalin baby boy ke girl
xsenunuhh..

Allah Maha Kuasa
smlm bermimpi
hari ni jd realiti
tghari td aku dpt berita
huda bersalin BABYGIRL
syukur padaMu Ya Rabb
huda... kamu dah jd mama, sayang
besar tanggungjawab!!!

konpem aku tak ley balik lg
so aku harap Huda bley bg mms
aku nak tgokkkk
xsabar nk peluk cium baby

ape2pun,
aku harap semuanya semakin indah
hidup huda n anif akan diwarnai gelak tawa si puteri
amin...

sahabat sejati, permata duniawi~

0 comments: